Про участь керівників гуртків та вихованців у дискусійних панелях «Філософія партнерства та співпраці в науці»

Із 08 по 11 червня 2021 року Лабораторія культурної освіти та гуманітарних дисциплін НЦ МАНУ в онлайн-форматі проводила дискусійні панелі для учнів та вчителів «Філософія партнерства та співпраці в науці».
У чотириденному заході взяли участь керівник гуртка «Українська мова» Лісовська Ганна Миколаївна, вихованка гуртка «Українська мова» Буханцова Дар’я, керівник гуртка «Педагогіка» Бєляєва Карина Юріївна та вихованка гуртка «Педагогіка» Дубіна Інна.
Програма включала виступи спікерів, обговорення й дискусії, а також робочі майстерні з тематики педагогіки та філософії партнерства, розподільного лідерства, специфіки співпраці та проблеми довіри в освітньому процесі, соціальної взаємодії в науково-дослідницьких проєктах. До того ж, педагоги і діти спільно виробляли навички партнерської взаємодії на прикладі сценічної дії, а також отримали практичні поради, як уникати конфліктів інтересів у спільній роботі.
Цікаво було почути лекцію «Особливості науково-педагогічної співпраці на прикладі навчання в ЦЕРН» та мотиваційні промови учнів Київської Малої академії наук учнівської молоді про власний досвід партнерства і співпраці в науці. Особливу практичну значущість мали онлайн-зустріч з керівництвом Студенківської об’єднаної територіальної громади та робота з моделювання проєктів на вирішення проблемних завдань від цієї громади.
Оскільки один із запропонованих кейсів стосувався мовного питання, то вихованка гуртка «Українська мова» Буханцова Дар’я обрала саме його, у співпраці з керівником гуртка підготувала і презентувала проєкт «Шляхи популяризації вживання грамотної української мови в спілкуванні мешканців Студенківської громади зі збереженням історичності «місцевого говору». Крім того, поділилася, як додатковим матеріалом до кейсу, створеною під час гурткової роботи презентацією-порадником «Серфінг соціальними мережами для вдосконалення вашої української: вправні україномовні блогери та тіктокери, найкращі Fb-групи». Керівник гуртка Лісовська Г.М. розповіла про досвід участі в конкурсі проєктів «Громадський бюджет».
Вихованка Дубіна Інна в останній день заходу презентувала створений у партнерстві з керівником гуртка «Педагогіка» Бєляєвою К.Ю. проєкт «Академічна доброчесність здобувачів освіти в умовах дистанційної освіти», представивши його за допомогою SMART моделі.
Окрім цього, учасниці пишуть і надсилають у Лабораторію культурної освіти та гуманітарних дисциплін НЦ МАНУ есе на тему «Що для мене значить партнерство в навчанні?».

За підсумками Дискусійних панелей для учнів та вчителів «Філософія партнерства та співпраці в науці» планується видання збірника матеріалів, учасники отримають сертифікати.