Про проведення літньої природничої школи Харківського територіального відділення МАН
З 19.06.2019 по 22.06.2019 на базі Біологічної станції
Харківського національного університету імені
В.Н. Каразіна за підтримки декана біологічного факультету Жмурка В.В., доктора біологічних наук, професора, відбулася літня природнича школа Харківського територіального відділення Малої академії наук України.
Учасниками природничої школи стали 16 гуртківців КЗ «Харківська обласна Мала академія наук Харківської обласної ради» з числа слухачів, кандидатів в дійсні члени Малої академії наук України, переможців II етапу Всеукраїнського конкурсу-захисту науково-дослідницьких робіт учнів-членів Малої академії наук України в 2018/2019 н.р. та переможців Всеукраїнського інтерактивного конкурсу МАН-Юніор Дослідник.
Учасники школи відвідали практикуми та лабораторні заняття з орнітології (науковий консультант – Атомасова Т.А., доцент кафедри зоології та екології тварин біологічного факультету Харківського національного університету імені В.Н. Каразіна, кандидат біологічних наук), батрахології (науковий консультант – Шабанов Д.А., професор кафедри зоології та екології тварин біологічного факультету Харківського національного університету імені В.Н. Каразіна, доктор біологічних наук), ентомології (науковий консультант – Терехова В.В., старший викладач кафедри зоології та екології тварин біологічного факультету Харківського національного університету імені В.Н. Каразіна), ботаніки (науковий консультант – Гамуля Ю.Г., завідувач кафедри ботаніки та екології рослин біологічного факультету Харківського національного університету імені В.Н. Каразіна, кандидат біологічних наук), морфології рослин (науковий консультант – Бондаренко Г.М., співробітник кафедри ботаніки та екології рослин біологічного факультету Харківського національного університету імені В.Н. Каразіна).
Також юні біологи стали учасниками польових виходів та екскурсій з ботаніки, альгології, ліхенології, бріології та мікології – тож додому повернулися з новими знаннями, враженнями та завданнями, які потребують опрацювання.