Про участь у Всеукраїнському спецкурсі «Академічна доброчесність для педагогів»

Із 25 по 26 березня Національний центр «Мала академія наук України» в дистанційному режимі провів Всеукраїнський спецкурс «Академічна доброчесність для педагогів», у роботі якого взяли участь педагоги
Комунального закладу «Харківська обласна Мала академія наук Харківської обласної ради».
Мета спецкурсу – визначення місця академічної доброчесності в розбудові академічної культури та якісної освіти, надання інструментів і практичних порад для застосування принципів академічної доброчесності в професійній діяльності педагога.
Спецкурс складався з двох вебінарів і самостійної практичної роботи з оформлення презентації та написання мотиваційного есе.
Під час першого вебінару були розглянуті та обговоренні такі питання: історія поняття «академічна доброчесність» й принципи реалізації в освіті України; порушення академічної доброчесності та як їх не допустити; формування культури доброчесності у власній професійній діяльності.
Під час другого вебінару акцент був зроблений на такій тематиці: моральна основа академічної доброчесності; формування культури доброчесності у власній професійній діяльності; мотивація учнів до навчання; різниця між внутрішньою та зовнішньою мотиваціями; академічна доброчесність і моральні дилеми в роботі педагога.
Педагогічні працівники закладу Бєляєва К.Ю., Огурцова Н.С., Щоголев А.А., Яременко М.Ю. виконали всі запропоновані завдання на високому рівні та за підсумками участі в спецкурсі отримали сертифікати.